Wednesday, March 11, 2009

任娠纹 - Stretch Mark -

相信每个孕妇都知道任娠纹(Stretch Mark) 的威力。可能在怀孕时期没发现,可是生产后就出现了。也有朋友告诉我她很早时期已经买来擦,可是生产后还是有任娠纹。她认为是遗传的。
我在怀孕初期已经买了一支来擦了,是Pureen牌子的任娠纹护肤霜。也不知道好不好。只想预防万一。
直到前两个星期前,已生了两个宝宝的表姐来我家时,有提到任娠纹护肤霜的事。她大力推荐我用AMWAY出产的护肤霜。她说在她怀孕时,小表姐买了几支给她用,说很多有钱太太都用它。所以,表姐生了两个都没有任娠纹。(这里说明我表姐并不是做AMWAY的)。想了想,我各天就叫妈妈帮我跟她朋友买了。也忘了问多少钱。前两天,才拿到AMWAY的任娠纹护肤霜。这护肤霜虽然没说明是给任娠纹的,可是我相信表姐。标明着 Allano Hand & Body Lotion。这可是我第一次看到护肤霜是以 mousse 状的,好特别的。就像 Hair mousse 一样。一支要RM26,不算太贵啦。已开始用了,希望有效啦!

3 comments:

  1. Exactly what good firefox addon in order to save
    massive variety of pictures on separated links?

    My website - vaginal mesh lawsuits

    ReplyDelete
  2. Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon
    it ;) I will come back once again since i have bookmarked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich
    and continue to guide other people.

    my webpage ... How to get rid of stretch marks

    ReplyDelete
  3. Hey There. I discovered your weblog the use of msn. That is an extremely neatly written article.
    I'll be sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful information. Thanks for the post. I will certainly return.

    My web page ... how to get rid of stretch marks

    ReplyDelete